- Preskok udoli Lysa-Skalka jen v pripade mraku s vysokou zakladnou…jinak pres Smek
- Vsude deka (a nelze svahovat) zachrani Te nasviceno pokud to mas na dokluz
- Vyber jizni svahy v udoli (viz stranik cup) kdyz funguje udolka
- Dobirat zakladny i na preskoku pokud to nenosi plosne napriklad na hrebenu
- Vybirej trasu dle mraku ne modre pole, kdyz musis do modra vem to pres svahy ikdyz je to obloukem viz. Vizovice
- Startuj brzo…kdyz uz se da udrzet…vetsinou se pak zadekuje a musis byt pod mrakem
- Nemas vysku, zadekovano (konvekcni deka), hobluj co to da, nelet na otocnak radsi vyhnij na svahu ale pravdepodobne se to zase oddekuje
- Hobluj prijde to, na Lyse jsi vyhnil Kutak se chytnul, na Rece se 30 minutove hoblovani vyplatilo
- Nepristavej k vuli ostatnim pilotum, at nejsi sam, kdyz muzes preskocit hreben
- Dobry prulet na javornikem kdyz byl ve stinu…na dlouhe ses pak chytil
- Z prasive na Ostravici sis letel pro vyhnivku, kdyz jsi videl jak Husicka pred tebou hnije….mel jsi zuztat na svahu bliz k lyse, kde to trosku nosilo a pockat si na nasviceni
- Vyckej pod mrakem nech ostatni udelat bojky viz prelet na vizovice
- Kdyz to na svahu nedrzelo pri ceste tam, a nebylo mezi tim nasviceno, pri ceste zpet se to nezmeni, natahni to do rovin na minimalnim opadani, kde budes mit vetsi reservu vysky a muze se to mezitim oddekovat.
2015
- Rana Cup – nepripraveno GPS, neznal predpoved – zesilil vitr – nebyla zatez, pozde do vzduchu, radsi drive a vybehnout si to, nebylo piti
- Stranik Cup – Silny Vitr letel jsem do nasviceneho udoli mimo mraky ci svah. Mohl jsem na svah a cekat, mohl jem pod kumuly.
- nenechat se splachnout z trasy a pak se neprosadit zpet
- silny vitr – letet proti tak aby jsem se nad dalsi otocnak dostal na vrcholy stoupaku a mel to pak proti vetru z vyssi vysky…viz stranik cup.
- Prostudovat si trasu a pocitat kde bude vitr a kde to bude snaset